ВО ИМЯ АЛЛАХА МИЛОСТИВОГО И МИЛОСЕРДНОГО
ﺑﺳﻡ ﺍﷲ ﺍﻟﺭﺣﻣﻥ ﺍﻟﺭﺣﻳﻡ
Аллах в переводе на русский - Бог, Господь, Всевышний

НДП ВАТАН tatar halyk firkasy. Rahim itegez!


ОТКРЫТОЕ ПИСЬМО ПРЕЗИДЕНТУ РФ ПУТИНУ О ПРЕДОСТАВЛЕНИИ ЯЗЫКАМ КОРЕННЫХ НАРОДОВ РФ СТАТУСА ГОСУДАРСТВЕННЫХ ЯЗЫКОВ РФ https://irekle-syuz.blogspot.com/2015/05/blog-post_72.html

ХОРМЭТЛЕ МИЛЛЭТТЭШЛЭР ПОДДЕРЖИМ СВОЕГО ТАТАРСКОГО ПРОИЗВОДИТЕЛЯ! ПЕРЕЧЕНЬ ТАТАРСКИХ ФИРМ. СПИСОК ОТКРЫТ!

l

УЯН ТАТАР! УЯН! стихотворение

http://irekle-syuz.blogspot.ru/2015/07/blog-post_79.html

зеркало сайта https://ireklesyuzweb.wordpress.com/

Азатлык Радиосы

четверг, 9 октября 2014 г.

ТАТАР ИСӘНМЕ, яки Хәтер көне алдыннан уйланулар

ТАТАР ИСӘНМЕ, яки Хәтер көне алдыннан уйланулар

Хатер коне 2009 121
Кабат көзләр…
Казан урамнарын
Матәм көе били елга бер.
Менә кабат көзләр җитте, һәм йөрәгемдә ниндидер дулкынлану хисе бар. Көзләр җиткәч, күңелем халкымның ерак һәм якын тарихына кайта. Милләтем тарихында иң олы һәм онытырга хакыбыз булмаган фаҗигагә – 1552нче елда дәүләтчелегебезне югалтуга. Һәр милләтнең тарихында фаҗигале көннәр бар. Үз-үзен хөрмәт иткән һәр милләт ул көннәрне искә ала, төрле чаралар оештыра, оныттырмаска тырыша. Ә без, татарлар, хәтеребезне җуйдыкмы? 1552нче елдагы фаҗигале вакыйгаларны оныттыкмы?
Татарлар дип әйткән вакытта без, гадәттә, Сабан туен, чәк-чәк, милли биюләр, күңелле җырларны күз алдына китерәбез. Милләтебезнең шаулатып, толерантлык хисе белән сугарылган шаулы бәйрәмнәрен үткәрә алу сәләте турында бөтен дөнья беләдер, мөгаен. Телевизорны ачсаң, чиновникларыбызны тыңласаң, татарлар һәрвакыт җырлый-бии торган халык булып күз алдына килеп баса. Әйтерсең лә татарда һәрвакыт бәйрәм, һәм бар да әйбәт. Тик бу иллюзия генә, чөнки чынлыкта милләтебезнең хәле шактый авыр. Бүгенге хәлебез турында дөньяга чаң сугарга кирәк тә бит, тик ни сәбәпледер дәшмибез…
Шактый авыр юллар үтеп, милләтебез бүгенге көнгә яраланган, басылган, әмма барыбер башын имәгән хәлдә килеш килеп җитте. Демократия кыяфәте күрсәтергә тырышучы бу илдә милләтләрнең үз хокуклары өчен демократик юл белән көрәшергә мөмкинлеге юк диярлек. Тик шулай да, сирәк булса да, тавышлар ишетелә әле. Сүз әйтерлек көн татарларда да бар. Ул – Хәтер көне. Нинди көн соң ул, һәм ни өчен анда катнашу кирәк?
ҮТКӘННӘРНЕ ИСКӘ АЛЫП
1552нче елның октябрь аенда Явыз Иван гаскәре Казан ханлыгы башкаласы Казанны ала. Татарлар тигезсез көрәштә Казанны һәм дәүләтчелеген югалта. XX гасырның 80нче еллары ахырында татарларда яңа күтәрелеш башлана. 1988нче елда милли хәрәкәт лидерлары Казанда беренче тапкыр Хәтер көнен оештыра. Хәтер көне дәүләтебезне яклаган татарларны искә алу көне итеп билгеләнә. Шул вакыттан бирле бүгенге көнгә кадәр ел саен Хәтер көне үткәрелә.
НӘРСӘ УЛ ХӘТЕР КӨНЕ?
Хәтер көне ул – матәм җыены (митингы). Җыен барышында 1552нче елда булган вакыйгалар, татар халкының авыр язмышы искә алына. Шулай ук бүгенге көндә милләтебезне борчыган мәсьәләләр күтәрелә: милли мәктәпләр ябылуы, милли университет булмавы һ.б. Җыенда милләтебезнең тарихына, бүгенгесе һәм киләчәгенә битараф булмаган җәмәгать эшлеклеләре, шагыйрь-язучылар, дин әһелләре, җырчылар һәм гади татарлар чыгыш ясый. Ахырда 1552нче елда шәһит киткәннәр рухына дога кылына.
ХӘТЕР КӨНЕН ҮТКӘРҮ ҺӘМ АНДА КАТНАШУ НИГӘ КИРӘК?
Кайбер милләттәшләремнән «Хәтер көнен үткәрү кирәкме соң? Ул бит безнең җиңелү көне. Аны искә төшерү кирәкмәс. Әйдәгез, аның урынына бөек бәйрәмнәребезне, җиңүләребезне искә төшереп, зур итеп бәйрәм итик» кебек фикерләр ишетәм. Әйе, бер яктан караганда, алай әйткән кешеләр хаклыдыр. Татар халкының тарихында бөек җиңүләр дә, башка данлыклы вакыйгалары да аз түгел. Тик шулай да, шуны аңларга кирәк: Казанны алу көне – милләтебез өчен нигезле нокта. Татар халкының тарихы шул ноктада икегә бүленде: Казанны алганчы, ягъни дәүләтчелеге булган һәм үз-үзенә хуҗа булган тарихыбыз һәм Казанны Явыз Иван гаскәре басып алганнан соң, читтән килеп дәүләтчелегебезне юк итеп, башка милләт һәм хакимият астында гомер кичергән тарихыбыз. Ул ноктага кадәр татарлар ничек тели – шулай яшәгән: дәүләтләр корган, ислам динен нык тоткан. Кыскасы, үз язмышын үзе хәл иткән. Казанны алганнан соң, татар халкы өчен шактый авыр заманалар килә: яулап алучылар милләтебезне юкка чыгару сәясәтен башлый, һәм ул биш гасырга якын сузыла. Башта Казанда бөтен ир-атлар үтерелә, хатын-кызлар мәсхәрәләнә, татар халкының гасырлар дәвамында җыелган бай милли, мәдәни, матди байлыклары талана, юкка чыгарыла. Сүз уңаеннан, болар хакында тарихчы Михаил Худяковның «Очерки по истории Казанского ханства» китабында тәфсилләп язылган. Соңыннан исә, татарлар баш күтәрә башлагач, йөзләгән авыллар яндырыла, чукындыру сәясәте башлана. Совет чорында татар мәктәпләре ябыла, татар зыялылары юкка чыгарыла, ялган тарих укытыла. Боларны минсез дә яхшы беләсездер, бераз исегезгә төшереп кенә китәм. Хәзерге вакытта милләттәшләребез чын тарихны белми, хак тарих, әлбәттә, мәктәптә укытылмый, чөнки, билгеле булганча, тарихны җиңүчеләр яза. «Үткәннәрне белмәгәннең киләчәге юк», – ди татар халык мәкале. Бу чынлап та шулай, үз тарихын оныткан халык юкка чыга. Шуңа да, милли горурлык хисе уятырлык тарихын белмәгән күп кенә милләттәшләребездә үз милләтенә карата салкынлык кына түгел, милләтеннән баш тарту очраклары да җитәрлек. Хәтер көне ул – тарихыбызны искә алу көне. Ә бит уйлана калсаң, ул Казанны 1552нче елда яклау көне дә, соңыннан гасырлар дәвамында дәүләтчелегебез, милләтебез, динебез өчен көрәш еллары – ул фаҗигале еллар гына түгел, ул безнең горурлык еллары да. Ник дигәндә, 1552нче елда Казан диварлары янында 30 мең татар гаскәренә 150 мең Явыз Иван гаскәре каршы торды. Тик татарлар, саны аз булганга гына, Казанны ирекле рәвештә бирергә ашыкмады – ике айдан артык тигезсез көрәш алып барды. Яулап алучы гаскәрләр шәһәргә бәреп кергәннән соң да, һәр өй өчен канлы көрәш барды. Шул түгелме горурлык? Казанны алдылар алуын 1552нче елның октябрендә, тик бер ай да үтми, татарлар Ватан сугышына күтәрелә. Казаннан бераз читтә яңа кирмәннәр төзи, хан сайлый, дәүләтчелеген торгыза. 1556нчы елга кадәр бу сугыш дәвам итә. Шул түгелме горурлык? 1556нчы елда җиңелгәннән соң да, татарлар даими рәвештә яулар оештырып тора. Ул көрәш гасырларга сузыла, Мамыш-Бирде, Җангали Батыр, Төләкәй Батыр, Али-Акрам, Сәет Батыр, Батырша һәм башка меңләгән көрәшчеләребез тарихларда, бәетләрдә, халык күңелендә кала. Әйе, фаҗигале тарих, әмма аның белән дә горурлана белергә кирәк. Башка милләтләр «үз теләкләре белән» үз дәүләтләре, мөстәкыйльлекләреннән баш тарткан булса, татарлар ирекле рәвештә үз дәүләтчелегеннән, азатлыгыннан баш тартмады, канлы көрәштә ахыргача көрәште. Үлсә үлде, башын имәде. Шуны искә төшерә безгә Хәтер көне. Мин шуның белән горурланам! Милләттәшләребезгә шул фаҗигале, әмма бөек тарихыбызны искә төшерер өчен оештырыла Хәтер көне.
Хәтер көне ул – матәм чарасы. Әмма шул ук вакытта ул бүген милләтебез алдында торган мәсьәләләрне искә алу, аларны чишү юллары турында уйлану, фикер алышу җыены булып та тора. Тарих һәм бүгенге көн – бер-берсеннән аерылгысыз. Шуңа да, тарихи хаталарыбызны искә алып, киләчәктә аны кабатламас өчен, татарның киләчәге турында җыелып, фикер алышу кирәк.
ХӘТЕР КӨНЕНӘ ЧЫГУ НИГӘ КИРӘК?
Милләтебезнең киләчәге өчен җылы өйдә утырып, тыныч кына санак (компьютер) ярдәмендә «көрәшергә» күнеккән «диван милләтчеләре», гадәттә, мондый җыеннарга чыкмаска тырыша. Алар фикеренчә, урамда митинглар оештыруның милләткә файдасы юк. Имеш, Хәтер көненә аз кеше җыела. Җыенда халык саны аз булуы татарның мескенлеген күрсәтә, татарларга карата негатив фикер уята һ.б. Мин моның белән бер дә килешә алмыйм. Беренчедән, көч ярдәмендә төзелгән без яшәгән дәүләт мескенлекне яратмый. Яратмый гына түгел, аны көчсезлек буларак кабул итә. Аңлы рәвештәме, юкмы, тик ул үз-үзенә тиң көчләр белән генә (сәяси, иҗтимагый һ.б.) бертигез сөйләшү алып бара. Шуңа күрә, «пажалысты татар телен бетермәгез», дип ялварып миллион хат язсаң да, «Мескен татарлар кабат прошение язган», – дип көлеп куячаклар. Елга бер булса да рөхсәт алынган урам җыенында катнашып, «Татар хокукларына тимәгез!», «Аны яклаучылар бар әле!», «Без ИСӘН!» – дип әйтсәң, дәүләт уйланып куячак. Иң кызыгы, дәүләтнең уйлану тирәнлеге шул җыенда катнашкан кеше саны белән турыдан-туры бәйле. Иң мөһиме, шуны аңларга кирәк, Хәтер көнендә катнашу, җыенда ике сәгать басып торуыбыз белән без бу дөньяда татар халкының милләт буларак бар икәнен, үз-үзен яклап сүз әйтә алуын, аның белән исәпләшергә туры киләчәген һәм үз киләчәген үзе хәл итәчәген белдерәбез. Һәм башка милләтләр, сәяси көчләр бары тик шул рәвешле хәбәр ителгән игъланны гына тиешле дәрәҗәдә җитдилек белән кабул итәчәк. Төрле форумнарда, интернетта, бәлеш һәм чәй мәҗлесләрендә милләтебезнең исән булуы, бөеклеге, матурлыгы һәм башка сыйфатлары турында теләсә күпме сөйләшергә, язышырга мөмкин. Әмма, билгеле булганча, бары тик сүз белән генә нидер игълан итү күп очракта җитди кабул ителми.
Кайбер кешеләр милли хәрәкәтне мәйданга күп кеше чыгара алмауда гаепли. Әмма ул гаепләүче кешеләр, гадәттә, бүгенге шартларны искә алмый. Соңгы бер елда татар милли хәрәкәтенә басым икеләтә көчәйде. Милли хәрәкәткә бик авыр шартларда эшләргә туры килә. Ничек кенә булмасын, Хәтер көненә 500 кешенең чыгуы да – батырлык, чөнки җыелган кешеләр татарның сынмаган рухы күрсәткече булып тора. Биш гасырга сузылган басымга карамастан, татарларның әле исән икәнен, үз сүзен әйтә алуын күрсәтә торган көч бу. Хәтер көне ул –1552нче елда Казанны яклап шәһит киткән бабаларыбызны, аларның горур көрәшен, батырлыкларын искә алу көне. 1552нче елдан алып бүгенге көнгә кадәр төрле шартларда милләтебез өчен көрәшкән барлык татар уллары-кызларын хәтергә төшерү көне. Без ул көнне мәйданга җыелып, бабаларыбыз гомерләрен юкка гына фида кылмаганын күрсәтәбез. Аларны искә алмауны – үзе бер җинаять, милләтебезгә хыянәт итү буларак кабул итәм. Ул көннәрне һәм елларны искә алу – бабаларыбыз алдында гына түгел, киләчәк буыннарыбыз алдында да бурычыбыз булып тора.
11 октябрь, 11.00 сәгатьтә, Казан шәһәренең Милли-мәдәни үзәк мәйданында Хәтер көне булачак. Җыен Казан хакимияте белән килештерелгән. Җыендагы халык саны – безнең тарихи хәтер дәрәҗәсе күрсәткече.
Милләттәшләрем! Бергәләшеп халкыбызның үткәнен искә алып, бабаларыбыз рухларына дога кылырга чакырам. Татар әле бар, татар әле исән. Беренче чиратта үзебезгә һәм башкалар да ишетерлек итеп моны күрсәтик, игълан итик. Мин Сезне барыгызны да 11нче октябрьдә Хәтер көнендә күрергә өметләнәм. Яшь шагыйрь Фәнил Гыйләҗев бер шигырендә болай дип язган:
«Кемнәрнеңдер, елга бер булса да,
Сүз әйтерлек әле хакы бар.
Ә күпләрнең инде ансы да юк,
Хокуксызлар үрчи елдан-ел.
Кул күтәреп дога кылырга да
Куркабызмы инде?
Караул!»
Ә синең сүз әйтергә хакың бармы, Татар кешесе? Бар дип уйласаң, Хәтер көненә кил!
Р.S. Төрле сәбәпләр белән Хәтер көненә килә алмаган кешеләр аны мәҗлес формасында, дога кылып, үзләрендә үткәрә ала: өйләрендә, мәчетләрдә һ.б. 1552нче елда шәһит киткән бабаларыбыз рухына җыелышып дога кылсагыз, ул да зур эш булыр иде.
Наил НӘБИУЛЛИН.

Руководителю Департамента Природопользования г Москвы господину Кульбачевскому А. О.

Руководителю Департамента Природопользования г Москвы господину Кульбачевскому А. О.

Уважаемый Антон Олегович Здравствуйте!
Я Аскер Бикбаев, москвич, проживающий в г Москва, г Московский.  Г Московский окружен лесами, например между 1мкрн г Московского и поселком  института Полиомелита, 1мкрн и Киевским шоссе,  Первым градом Московский и селом Картмазово и с южной части города. С южной части города можно было бы часть лесов сделать с пешеходными дорожками и детскими площадками  (например в радиусе 1 км от города)и остальную часть сделать дорожки до ближайших поселений.  Леса просто замечательные,  и  от прогулок по ним получаешь истинное наслаждение тишиной, пением птиц, чистейшим воздухом. Но проблема в том, что они не благоустроены, т.е в дождливую погоду и зимой гулять там становится проблематично.  В этой связи прошу Вас рассмотреть вопрос о возможности благоустройства их. Например хотя бы созданию там пешеходных дорожек, с детскими площадками, как это было сделано в Березовой роще мкрн Тропарево г Москвы ( привожу данный пример, т.к. жил в мкрн Тропарево с рождения до мая 2014г) и созданию на их территории природоохранной зоны г. Москвы.  Жители г Московского были бы Вам крайне признательны за реализацию данного предложения.

С уважением и надеждой на понимание и поддержку, Аскер Бикбаев Заместитель Председателя НДП Ватан askerbey@gmail.com  09 октября 2014г 

Дөньякүләм танылган баянчы Айдар Гайнуллин метрода уйнаган (ВИДЕО)

Дөньякүләм танылган баянчы Айдар Гайнуллин метрода уйнаган (ВИДЕО)



Берничә көн элек «Московский комсомолец» гәҗите дөньякүләм танылган баянчы Айдар Гайнуллин белән эксперимент эшләде. Бу чыннан да шаккатмалы хәл! Мәскәү шәһәренең "Улица 1905 года" метро станциясендәге җир асты күчү юлында Айдар Гайнуллин эшкә ашыгып баручы гади халыкка баянда уйнаган.
– Ниһаять, минем тагын бер хыялым тормышка ашты. Мин үтеп баручы гади халык алдында баянда уйнадым! Әйтеп бетерә алмаслык хисләр кичердем. Һава торышы да салкынчарак иде. Әмма бу миңа комачау итмәде, - диде Айдар Гайнуллин.

Эксперимент өчен "Улица 1905 года" метро станциясендәге җир асты күчү юлын сайлыйлар. Бу урында үтеп баручылар көн саен диярлек олы яшьләрдәге аккордеончыны күреп өйрәнсәләр, берничә көн элек кара эшләпә кигән бөтенләй яшь баянчыга тап булалар. Экспериментта ике нәрсәне тикшереп карыйлар. Беренчесе: "йолдыз"ның шулхәтле җанлы уйнавы мәскәүлеләрнең йөрәген тетрәндерә алу-алмавы, ә икенчесе: югары дәрәҗәдәге уйнаучы белән гади музыка коралларында уйнаучылардан аера алу-алмаулары.

Һава торышы +2 булуына карамастан, Айдарга бу бер дә комачау итми. Чөнки баянчы гади урам музыкантлары кебек "яшәп" карарга хыяллануы турында да әйтеп узды. Бераз бармаклары өшүен дә яшермәде. Бахны дөрес уйный алмамын дип куркуга да калган. Шулай да үзен кулга алган. Айдарның чын профессионаллар сыман уйнавын, ноталарны дөрес алуын, аркасына скрипка футлярын аскан музыкант кыз да абайлап ала. Моңарчы Мәскәү метросында ноталарга дөрес туры китереп уйнаучыны очратканы булмавын да әйтеп киткән кыз. Бик озак һәм игътибар белән Айдарның уйнаганын карап торган. Аннан соң смартфонын алып төшерә башлаган. Баянчы нинди генә классик музыкантларның әсәрләрен башкармаган?! Кеше җыелганнан-җыела барган! Баянчының уйнавын телефоннарына төшергәннәр, ә кайберләре бии дә башлаган.

Моңарчы Айдар Гайнуллинның мондый форматтагы тагын бер кызыклы концерт биргәне булган. Ул җирдән 10000 метр югарылыкта музыкантлар белән Венециядән Мәскәүгә очканда була. Стюардесса Айдар янына килә дә: "Сезне бизнес-класста уйнарга чакыралар", - дип әйтә. Айдар өске киштәдән баянын ала да, алар янына чыга. Ул уйнаганда барысы да ишетсен дип, стюардесса микрофонын тотып тора. Пьяцолланың "Либертанго" сы бөтен салон буенча тарала. Шуннан соң музыкантка поднос китерәләр. "Сезгә бизнес-класстан бер ханым 2000 доллар акча тапшырды", - дигән стюрдесса. Айдар аптырап калмаган: "Хәзер мин сезгә Монтиның" Чардаш "ын уйныйм", - дигән. "Чардаш" ны уйнап бетерүгә, янә поднос килгән. Анда 10000 доллар акча булган.

Айдар Гайннуллиның метро станциясендәге концерты 30 минутка сузылган. Аның уйнавын якынча 1000 кеше күреп китә алган. Барлыгы 2178 сум акча эшләгән. Акчаның күпмедер өлешен метрода утыручы финанс хәле бик үк яхшы булмаган хатынга биреп калдырганнар. 30 минут эчендә баянчы үз гомерендә бер дә кичермәгән хисләрне кичереп, И.С.Бахның органлы токката ре-минорын, Антонио Вивальдиның "Зима", Астор Пьяцолланың "Либертанго" сын, "Queen" ның рок, классик хитларын, әлбәттә инде, татар халык көйләрен уйнаган. Ә баянчы үзе 15000 евролы баянда уйнап, узып баручы гади халыкның күңелен күтәргән.

Әйтергә кирәк, Айдар Гайнуллин инде 7 елдан артык Берлинда үз гаиләсе белән яши. Тормыш иптәше Лена белән 6 яшьлек Алинә исемле кызларын үстерәләр. Лена шулай ук баянда уйный. Музыка мәктәбендә укыта. Айдар үзе чит илдә яшәүне хуп күрә. Берлин халкының чиста һәм тәртипле яшәүләренә соклана. Анда бөтен нәрсәне дә алып була икән. Кредит, ипотека алган очракта да процентлары безнең илдән күпкә түбән. Барлыгы 1,9 процентны тәшкил итә, ди. 

Эльза ГАЗИЗОВА
Интертат.ру 
№ | 06.10.2014

Регионы без защиты Региональные бюджеты в тяжелой ситуации, но в современной России нет влиятельных сил, переживающих за их судьбу Федор Крашенинников Vedomosti.ru 08.10.2014

Регионы без защиты

Региональные бюджеты в тяжелой ситуации, но в современной России нет влиятельных сил, переживающих за их судьбу

Vedomosti.ru


Читайте далее: http://www.vedomosti.ru/opinion/news/34408181/regiony-bez-zaschity#ixzz3FaXC5aHx


Федор Крашенинников: Регионы без защиты
Региональные бюджеты захлебываются от долгов и дефицита. Это еще одна примета деградации политической и экономической жизни российских регионов, которая шла все последние годы.
Свердловская область много лет считалась вполне благополучной и была регионом-донором. По закону о бюджете на этот год дефицит бюджета составит 25,5 млрд руб. (расходы — 190,4 млрд руб.). Примерно таким был дефицит и в 2013 г., а еще в 2012-м он составлял всего 1,8 млрд руб. Недавно региональный министр финансов Галина Кулаченко заявила, что дефицит-2015 может достичь 34 млрд руб., если «ситуация с налогооблагаемой базой не поправится». Дефицит растет, незащищенные статьи бюджета, по словам министра, приходится сокращать на 30%. Долг области достиг 32,7 млрд, а вместе с муниципалитетами — 37,3 млрд руб.
Все это злоключения богатого региона. В традиционно бедных областях дело обстоит хуже. Но в набат никто не бьет, потому что никаких влиятельных сил, которые бы переживали за судьбу региональных экономик и были готовы начать серьезный разговор об изменениях межбюджетных отношений, в современной России нет. Как и площадок, где такая дискуссия могла бы начаться.
Регионами руководят люди, ничем не связанные с их перспективами, а часто и с территориями, которыми приходится управлять. Это все те же президентские назначенцы — пусть некоторые из них и прошли через процедуру ритуальных выборов. Главный интерес и цель деятельности этих людей — реализация решений федерального центра и дальнейшая карьера в исполнительной власти. Они, с одной стороны, мотивированы выполнять без обсуждений все поступающие из центра приказы, а с другой — до последнего скрывать и преуменьшать проблемы регионов, чтобы не раздражать начальство.
Но проблемы региональных бюджетов в большей мере связаны с экономической политикой руководства страны, чем с уровнем компетенции региональной власти: на сегодня федеральный центр регулирует свыше 85% их доходов. Плюс «майские указы» о повышении зарплат бюджетникам, исполнение которых привело к росту долгов и дефицитов. Но разве кто-то из «путинских губернаторов» посмеет заговорить об этом?
Бездумно выполняя поступающие из центра распоряжения, губернаторы вгоняют региональные экономики во все большие проблемы. Но жаловаться и предлагать альтернативные варианты развития никто не в состоянии: губернаторы беззащитны перед президентом.
В такой ситуации фраза «Россия сильна регионами» звучит почти как насмешка. Нынешняя Россия слаба регионами — их руководителями, дырявыми бюджетами, растущими долгами. Внутренних ресурсов нет даже в богатых регионах: все, что можно было отобрать, уже отобрано и использовано. Регионы обречены на бесправное нищание, а редкие исключения лишь показывают, что процветают в нынешней России не те территории, где люди хорошо и много работают, а те, что в силу различных причин оказались фаворитами федеральной власти.
Автор — президент Института развития и модернизации общественных связей, Екатеринбург


Читайте далее: http://www.vedomosti.ru/opinion/news/34408181/regiony-bez-zaschity#ixzz3FaX2GP69

Исмаил төркеме - "яшә Татар"

Волонтер Ирина Бойко рассказала, как террористы ей отрезали палец и сверлили кости

 Волонтер Ирина Бойко рассказала, как террористы ей отрезали палец и сверлили кости

http://censor.net.ua/news/306144/volonter_irina_boyiko_rasskazala_kak_terroristy_eyi_otrezali_palets_i_sverlili_kosti

Активистка Майдана, волонтёр Ирина Бойко вернулась из плена террористов без фаланги пальца, кроме того террористы подвергали её жестоким пыткам.

Как сообщает Цензор.НЕТ, в зону проведения антитеррористической операции Ирина Бойко ездила не раз. В основном доставляла туда продукты питания для украинских военных, сообщает издание sled.net.ua со ссылкой на интервью Ирины Фактам.

19 июня она и трое её товарищей по Майдану, заполнив два пикапа гуманитарной помощью, взяли курс на Луганщину. Но на блок-посту при въезде в посёлок Должанский их остановил отряд донских казаков.

"Это настоящие изверги. Пытали очень жестоко. Били резиновыми палками с металлическими стержнями, молотками, сверлили кости электрической дрелью. Вставляли ложки под веки, пытаясь вынимать глаза. Теперь один глаз у меня почти не видит. Чтобы отвести угрозу от ребят, я сказала, что являюсь руководителем группы, которая выполняет благотворительную миссию. "Ты, сука, привезла "укропам" жрачку, и это называешь благотворительной миссией?" - кричали террористы, не переставая измываться. К утру у меня просто не было лица - оно распухло и превратилось в кроваво-синее месиво. Прошло уже четыре месяца, а синяки под глазами, как видите, до сих пор остались", - рассказала волонтёр.

Смотрите также: Террористы привязали мужчину с украинским флагом к столбу в Зугрэсе. ФОТО

Также Ирина показала журналистам палец без одной фаланги. "Это надо мной казаки издевались. В первую же ночь отрезали. Ножницами. Все быстро сделали. Больно не было", - добавила она.

По её словам, её били за каждое украинское слово. "Хорошо, что жёлто-синий флаг, который везли бойцам на передовую, я успела спрятать в трусы. Иначе мы бы не беседовали сейчас…" - говорит Бойко.

Смотрите на «Цензор.НЕТ»: Российские наемники отрезали руку бойцу "Айдара" В.Пелышу за татуировку "Слава Украине!". ВИДЕО

Потом террористы дали активистке телефон, чтобы она позвонила дочке, от которой требовали, чтобы она добивалась отвода воинской части из Должанского.

Всего в плену Ирина Бойко провела 99 дней.Источник:http://censor.net.ua/n306144Источник:http://censor.net.ua/n306144

Кто враг государства?

Кто враг государства?

http://ansar.ru/person/2014/9/09/53089

Текст: Умар Гаджиалиев
Источник: Черновик
За что притесняют мусульман в России? Почему нас считают главной проблемой и врагами государства? Нет, я, как религиозный и верующий человек, знаю ответ на этот вопрос. Но мне хочется услышать ответ от светских людей, чтобы они, основываясь на своей светской логике и законах, объяснили мне и тысячам других мусульман, за что нас считают проблемой №1?
Мы, верующие мусульмане, не пьём, не курим и даже не ругаемся матом, мы не воруем, не берём взяток и не даём их, мы не то что не насилуем, но даже не ходим «налево». Мы не убиваем и не посягаем на чужое имущество. Этот список можно продолжить. Единственное, что может предъявить это государство нам, так это то, что мы хотим установить шариат Всевышнего.
Но разве это является преступлением в государстве, которое называет себя демократическим? Почему в этой стране могут существовать многочисленные партии, которые выдвигают свой, отличный от других путь развития и образ жизни, но только мусульманам об этом нельзя даже заикнуться? Почему коммунисты могут призывать к коммунизму, демократы – к демократии, либералы – к либерализму и вещать об этом с самых высоких трибун власти, но мусульманам это не позволено?
А что, собственно, из себя представляет действующая власть? Разве её не поразили сплошные ложь и лицемерие? Разве она не далека от народа, о котором должна заботиться?
Противно видеть некоторых чиновников, которые приезжают в детские дома и больницы, чтобы подарить пару игрушек на детский праздник, после того как на деньги этих же больных и детей они «красиво прожигают жизнь», когда они на бюджетные миллионы обустраивают собственные кабинеты, летают по миру, покупают дома и шикарные машины и ездят с охраной. От кого охраняет секьюрити министров здравоохранения или образования или пенсионного фонда? От больных, школьников и пенсионеров?
Ещё раз повторю: это не мусульмане за взятки сажают невиновных и выпускают убийц, насильников и воров, это не мусульмане торгуют наркотиками, алкоголем и табаком, уничтожая население страны, это не мусульмане являются алкашами и бомжами – асоциальными элементами, это не мы насилуем и не мы становимся серийными убийцами, это не мы присваиваем деньги простого народа, купаясь за чужой счёт в роскоши и обрекая на нищенское существование миллионы людей, это не мы погрязли в коррупции.
Так кто же истинные враги государства?